Умови повернення та обміну
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.).
Виключення
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). 

Доставка повернення здійснюється за рахунок Отримувача (Продавця). 

Порядок повернення товарів належної та неналежної якості: 

* Ініціювати процедуру повернення товару, що написав нам у месенджері Viber 093 38 38 141 або на електронну пошту st-armatura@ukr.net. Вказати номер замовлення, причину повернення та спосіб повернення коштів.

* Інформація про отримання товару неналежної якості має бути виконана у перші 24 години після отримання товару.*  Надіслати товар для повернення: відправка здійснюється перевізником Нова пошта 

м.Київ

Відділення №182

тел 0972120917

 

  Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом (вказаним під час ініціювання повернення) протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару. 

  При цьому відправка нового товару на обмін здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.

  При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки віднімається з покупця.